Saturday, July 31, 2010

cikgu perdagangan kami

semalam hari yg sepi bwad diriku dan kawan2ku.apabila trdengar berita tentang cikgu kesayangan kami brpindah ke jabatan,semua anak murid yg diajarnya terus sepi dan menangis.dia lah cikgu yg byk mmberi nasihat dan semangat kt kteorg.tetapi dia ada tnggungjwb yg perlu dilaksanakan.mungkin setiap pertemuan ada perpisahan dan dlm hati ttp ada trsirat namanya.saya akan terus merindui cikgu.cikgu lah inspirasi kami.tanpa cikgu,siapalah kami.cikgu pernah brkata kpada saya yg setiap manusia tiada kesempurnaan nya.saya akan cuba mndapat kputusan yg cemerlang dlm spm nnti.utk cikgu.

Wednesday, July 28, 2010

karnival di smkbbs

                            
                                      karnival di smkbbs,gerai kterong smkpt


weh,weh!smlm kan penat satu kelas aku penat giler.kelmarin pulak tido sekolah.malam malam buwad kecoh satu sekolah.perrhh!!mcm mam aktiviti ada.bwad break dance atas pentas,main lari2 mcm budak2.bukan aku lah.ecehhh!!heeee.pastu esk nye bgun pagi-pagi bgun.masak lagi,pastu pergi pasar cri bahan utk masak,tak ckup pulak.pastu jd runner beli barang la kt pasar,amek barang r kt skolah.smpi skola smkbb,bukan bwad apa pun.tgk jee.nsib baik best gax sekolah tu.dpt gax aku pusing satu sekolah tgk suasana kt sana cmner.huhu.balik,balik sekolah je ptg tu sume muka dh kepenatan.aku kt sne pun smpi trtido-tido dsbab kan tido kt sekolah yg tlalu lmbat n bgun pagi2 buta.hahahaha.pergi sne pun g sndiri.naik motor.weng,weng.bhahabukan merempit weh.pandu cermat jiwa selamat.