Thursday, March 31, 2011

jiwang serious xD

walaupun awak takde mood hari ni,saya tak tahu apa masalah awak,saya sedih bila awak sedih,bila saya rasa kosong,saya tak tahu nk cerita dengan siapa.saya pun buat puisi ni khas untuk awak sorng.

haih,kat blog ni dah penuh dgan ayat jiwang jiwang.tak tau nk type apa lagi,

ini ada lg jiwang,jiwang berbentuk puisi.HAHA.

kepada H*** R******

ini untuk awak,betul.saya tak tipu :

apabila aku keliru,
aku mula celaru,
dan bila aku keliru,
aku menjadi buntu,
dalam fikiran aku,
hanya ada dirimu,

sayangku,
hanya untukmu,
kasihku,
hanya dirimu,
hanya engkau yang satu,
tiada pengganti untukmu,

andai engkau milikku,
akanku jaga sehingga akhir hayatku,
andai kata jodohku bersamamu,
akanku lindungimu,
sepanjang hayatku,

hanya engkau yang satu,
tiada pengganti untuk dirimu,
hadirlah wahai teman dalam hidupku,
dan engkaulah kekasihku yang satu. <3<3<3