Friday, March 11, 2011

kata kata orang yg berpengalaman,

aku ni muda lagi nak bercinta cinta.tapi perlukan seorang teman utk menjaga dan mengambil berat tentang diri aku ni.hmm,abang aku pernah cakap.bercinta ni sekejab je.belajar dulu then,bekerja pastu,bru bercinta.haha.memang betul tu.kalau boleh aku nak ada rumah sebijik mcm ni






                                                        
                                                                 home sweet home


             then,baru ada kereta sendiri,lepas tu baru pikir pasal kahwin.yess,aku cuba usaha.tapi sebelum tu,aku perlukan seorang teman dahulu.biar kawan aku tak kisah.nanti lama lama ada la yang melekat jugak lah hahaha.berangan je aku ni.