Monday, May 2, 2011

yes,i am street skateboarding!!

cerita pasal skate pulak kali ni,

hmm,dah lama aku tak main skate.busy dengan sekolah,PMR,SPM je dulu.sekarang ni pulak kerja.huhh,bila la aku nk dapat main skate balik lepas ni.sekarang ni dah habis sekolah kerja pulakk.sedihh kan,btw,disini aku nk kongsi an korang je laa en.nak baca ke tak,tu korng punya suka laa.tapi mmg funn laa.kalau boleh baca sampai habis.jangan tak baca.hehe

okey,aku mula main skate dari umur aku 14 tahunm,so time tu aku baru form 2.mula mula aku belajar main guna deck bodoh.yg tak berkualiti.lepas tu,aku mula minat sikit sikit.tapi time tu aku tak ramai kenal skater lagi.bermula masa aku form3 aku mula kenal skater skater,time form 3 la zaman kegemilangan dan kegilaan aku dlm hobi skateboarding ni.lepas tu,adalah jumpa sorang demi sorang budak skate.makin lama makin rapat and byk yang aku belajar tentang skate,banyak gila pengajaran,nasihat yang aku boleh guna pakai smpai sekarang.thank brother,nik,eisad,azim,ayep,roy,ajo kb,ayin kb,amir kb,team team faith sekalian,skater skater keramat,skater ampang,skater cheras.skater dari oversea.semua skater skater.thanks korng.sebab bagi aku inspirasi and banyak ajar aku.hehehe.masa kat sekolah pulak.pergi sekolah,dekat sekolah,balik sekolah pun asyik cerita pasal skateboard je.memang minat kan,nk wt cmne.lepas tu,time kt sekolah pun cikgu bm aku time form3 suruh aku buat oral pun aku boleh lagi cerita pasal skateboarding.hebat tak aku.tapi nsib baik cikgu aku tu boleh terima lagi cerita aku.tapi mmg tak expect pun aku boleh buat oral tu.ttbe je idea tu dtg sendiri.heee.lepas tu,nk dekat PMR aku mula stop slowslow.kurang dah main skate.form4 pun kurang.asyik lepak dgn budak hot je.lepas lepas tu,msuk form5 pun lagi dah kurang main skate,SPM pulak.memang sedih gilaa.sekarang ni kerja pulak.

kalau dulu,tempat yg selalu aku skate dari dekat putra kgbaru,klcc,bukit bintang.
bila nak roll pulak,dari kampung baru,g chow kit.nk cari stair,maju junction,bazaar depan pertama,sogo,jalan t.a.r,dataran merdeka,puduraya.haha,memang street la dulu.tapi sekarang dah tak mcm dulu lagi.aku rindu nk skate ramai ramai mcm dulu.hmm,sekarang masing masing dah busy kerja,belajar,masing masing dah tak main skate lagi.tapi aku tetap dgn minat aku,main skate bila bila.hobi aku,minat aku.
tu pun bila free je.bila busy jgn harap r nak main skate.sedih doee.

sekarang dah kerja.lepas ni sambung belajar.hmmm.sebenarnya cerita memang lagi panjang,tunggu la nanti aku free aku update lagi pasal story skateboarding ni lagi.okeyy friends.follow aku utk tau cerita yg selanjutnyaa.

lastly,
follow this
NO PAIN,NO GAIN